Doručování kytic -  momentálně z  provozních  důvodu zrušeno,  děkujeme  za  pochopení!

Hledáte způsob, jak originálně a přitom  elegantně  poděkovat, popřát  vše  nejlepší, připomenout se  nebo  dát  najevo  své  city? A vše  provést  rychle a časově  nenáročně,  třeba  ihned,  z tepla  Vašeho  domova  nebo kanceláře. Pak  jste správně  v  této  sekci.  

VÝBĚR KVĚTIN

Vyberte si z této nabídky kytic. Pokud si nemůžete vybrat, společně vytvoříme nejvhodnější kytici.

OBJEDNÁNÍ

Doporučujeme objednat květiny s několikadenním předstihem. Objednávat můžete osobně v květinářství, e-mailem, nebo telefonicky. Přejete-li si doručit květiny ještě v den objednání, kontaktujte nás pouze osobně v květinářství, nebo telefonicky. Pro doručení květin o víkendu, je nutné učinit objednávku nejpozději do pátku 12:00 hodin. Pokud si přejete doručit květiny ve státní svátek, je nutné učinit objednávku do 12:00 hodin pracovního dne před svátkem.

Pro správné doručení potřebujeme znát:
údaje odesílatele
Vaše jméno a příjmení
telefon
Vaše adresa
e-mail
údaje příjemce
jméno a příjmení
adresa doručení
telefon
datum a čas doručení
text přání 

ROZVOZ KVĚTIN

květiny doručujeme po Brně a okolí do 10 km
běžně doručujeme od pondělí do soboty od 8 - 18 hodin. 

CENY DOPRAVNÉHO

Cena  dopravného v  Brně  se odvíjí  od  ceny květin a vzdálenosti.

Cena kytice do 600 Kč,- doprava 100 Kč,-
Cena kytice nad 600 Kč,- dprava 50 Kč,- 
Cena  kytice  při  dopravě  po  okolí Brna nerozhoduje,  doprava stojí 10 Kč,-/km (účtuje se cesta tam i zpět). 
Pro stálé zákazníky možnost smluvních cen dopravného.

PLATBA

Květiny doručujeme až po úplném zaplacení. Ve výjimečných případech můžeme květiny doručit před zaplacením.

Způsob platby:
1. Hotově nebo kartou přímo v květinářství
2. Bankovním převodem na náš účet: KB, č. ú.: 43-5475750297/0100
3. Složením hotovosti na přepážce banky KB na účet: 43-5475750297/0100
4. Na fakturu - je možné pouze pro stálé firemní zákazníky nebo po domluvě.

DODACÍ PODMÍNKY

Květiny doručujeme vždy v co nejlepší kvalitě a podle přání zákazníka. Někdy se však může stát, že adresa pro doručení neexistuje nebo je neúplná. V takovém případě Vás kontaktujeme a nastalou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Nedojde-li k zastižení příjemce ve Vámi zvolenou dobu, předáme květiny rodinnému příslušníku, sousedům, v recepci firmy, apod. Pokud ani to není možné, zanecháme na místě zprávu o nezastižení příjemce a budeme Vás kontaktovat.

NÁHRADA ZBOŽÍ

Je možné, že dodané zboží se bude mírně odlišovat od Vámi objednaného. Stává se to výjimečně, především v případě nedostupnosti sezónního zboží. V takovém případě uděláme všechno pro to, aby se dodané zboží co nejvíce podobalo charakterem i kvalitou Vaší objednávce.

REKLAMACE

Naše květiny jsou dodávány vždy čerstvé a v nejvyšší kvalitě. Při dodání květin je příjemce poučen, jak o květiny pečovat. Pokud nejste s kvalitou spokojeni, kontaktujte nas do 24 hodin.